Categorie: Banen en opleidingen

Over een ontslagvergoeding onderhandelen is een slimme zet

Jordaanuitmarkt

Meestal vindt een ontslag plaats waarbij beide partijen het er over eens zijn en hier samen uitgekomen zijn. Je maakt dan zelf afspraken met de werkgever en dit komt allemaal te staan in een overeenkomst waarmee je vervolgens weer een uitkering eventueel zou kunnen aanvragen. Je hebt hier dan helemaal niet te maken met een kantonrechter of het UWV. Dit is toch wel het makkelijkste en fijnste pad om te bewandelen, want hier hoeven dan geen juridische zaken mee te maken te hebben. Het voorstel wat er in de overeenkomst wordt opgesteld wordt door de werkgever gedaan waarna het belangrijke ontslagvergoeding onderhandelen kan beginnen. 

Ben je het er mee eens?

Je hebt natuurlijk een aantal jaren voor een bedrijf bewerkt en hebt hier veel tijd en energie in gestoken misschien ben je wel zo betrokken gewest met het bedrijf dat het een ondergeschoven kindje is geworden waar je veel tijd en aandacht in hebt besteed. Je bent loyaal aan het bedrijf geweest en hebt het beste met het bedrijf voor. Het kan zijn dat een vergoeding die de werkgever je voorstelt helemaal niet in dat straatje past. Je bent het niet eens met het voorstel dat er wordt gedaan en gaat dan over in de fase van ontslagvergoeding onderhandelen. 

Afhandeling van de onderhandeling

Omdat beide partijen willen dat het allemaal zo snel mogelijk wordt afgehandeld zal het een goede manier zijn om wel een stokje te steken voor datgeen waar jij het niet over eens bent. Vind jij zelf dat je meer verdient dan dat het bedrijf je aanbiedt, dan moet je daar over in onderhandeling durven te gaan en voor  jezelf opkomen. Met het ontslagvergoeding onderhandelen begin je daar goed mee. Onderhandel over hetgeen waar jij wel een goed gevoel bij krijgt. Je kunt er zo met je werkgever op een goede manier uitkomen.

 

Online Uitzendbureau Den bosch: schrijf je in

Jordaanuitmarkt

Of je nou op zoek bent naar een goed uitzendbureau in Den Bosch als werkgever of werkzoekende, hier zit je goed. Dagelijks worden studenten en starters uit heel Zuid-Oost Brabant geholpen bij een succesvolle start van hun carrière. of je nou een bijbaantje wilt, vakantiewerk, parttime/fulltime werk of een startersfunctie, je kan het hier allemaal vinden. Je wordt graag voorgesteld aan bedrijven bij jou uit de buurt, zo word het dus een stuk makkelijker om een baantje te vinden. Door middel van de app kan je jouw werk dus altijd en overal regelen. Je hebt dan direct toegang tot je rooster, je kan ook worden opgeroepen door bedrijven bij jou uit de buurt en je kan gemakkelijk zien wat je tot nu toe verdiend hebt.

De online app

Via de app kan je dus van alles doen. Je werk overal en altijd gewoon online regelen, je hebt direct toegang tot jouw rooster en je kan zien hoeveel je al hebt verdiend. Contact met jouw regiomanager verloopt vaak grotendeels via whatsapp, gebruik maken van whatsapp is een groot voordeel aangezien heel veel dingen tegenwoordig online gedaan worden vandaar dit nu dus ook. Alles wordt online geregeld dus, behalve de kennismakingsgesprekken, zodra je gesolliciteerd hebt op een online vacature is het graag gewild dat er een kennismakingsgesprek plaatsvindt. Dat is belangrijk om jou beter te leren kennen, daarnaast wordt de kwaliteit van het personeel op deze manier makkelijk ingeschat.

Werk- en ontwikkelplatform.

Als je een account hebt aangemaakt krijg je gelijk toegang tot het online platform. Dit platform is zelf ontwikkeld en word iedere dag nog geoptimaliseerd. In 2018 was er bijvoorbeeld een enorme verandering doorgevoerd van werkplatform naar werk- en ontwikkelplatform. Werk gerelateerde tools zijn hier ook nog steeds terug te vinden. Met werk gerelateerde tools bedoelen we dingen zoals jouw online agenda, wat je tot nu toe hebt verdiend en jouw beschikbare opdrachten. Ook wordt er nu gericht op jouw persoonlijke ontwikkeling. Zo kan je dus bijvoorbeeld verschillende eigen testen maken zoals een beroepskeuzetest of misschien een persoonlijkheidstest. Voor meer informatie kan je een kijkje nemen op de website die hier vermeldt staat.



Financieringsspecialist Food & agri

Financieringsspecialist Food & agri

Stel je voor dat je als financieringsdeskundige vanuit een zelfstandige rol kunt starten en vanuit een zakelijk perspectief de complexe financieringsbehoeften van onze Food & Agri-klanten en onze accountmanager Food & Agri kunt beschouwen. Samen met u als financieel expert in het expertteam Midden-Nederland hebben we dit doel samen bereikt.Als u uw eigen expertise inbrengt, bent u natuurlijk verantwoordelijk voor onafhankelijke en objectieve analyse van zakelijke, financiële en structurele risico’s bij het verstrekken van financiering. Je werkt samen met accountmanagers en andere experts om passende concurrerende financieringsstructuren en rapporten op te stellen en je financieringsadvies indien nodig uit te leggen. Door je nauwe banden met de voedings- en landbouwsector weet je ondernemers op verrassende manieren vooruit te helpen.

Impact creëren

Je kunt complexe financieringsaanvragen voor (potentiële) klanten formuleren, financieringsoplossingen ontwerpen en herzien.

Je werkt samen met een accountmanager om Food & Agri-klanten een voorgestelde financieringsstructuur te bieden.

Als financieringsdeskundige besteed je veel aandacht aan de ontwikkeling van het financieringsveld en deel je dit met je collega’s.

Je bent samen verantwoordelijk voor de kwaliteit van de kredietportefeuille.

Met elkaar

Samenwerken is onze manier van werken. Ons team van voedsel- en landbouwexperts zal samenwerken om klanten te voorzien van advies en professionele servicebehoeften. We werken samen met een team van financiële experts, accountmanagers en andere experts om deze taak te voltooien. Team Food & Agri staat voor efficiënte en hoogwaardige klantenservice, dus we bedienen klanten op belangrijke momenten. Wij leveren diensten aan klanten die actief zijn in verschillende subsectoren, met een focus op melkveehouderij, fruitteelt, pluimveehouderij, kalverhouderij, varkenshouderij, geitenhouderij en paardenhouderij.Je bedient ook klanten zoals aannemers, food- en agrarische handelaren, dierenartsen, voerleveranciers etc. Je werkt in een gedreven team van 50 financiële experts. Acht van hen zijn gespecialiseerd in voedsel en landbouw. Het Food & Agri-team maakt deel uit van het professionele team van Kring Midden Nederland in Utrecht. Uiteraard kunt u meerdere dagen per week vanuit huis werken.

Gebruik je talent

Uiteraard ben je klantgericht en heb je een sterk analytisch vermogen om betrouwbare inschattingen te maken. Deze eigenschappen maken van u een goede financieringsdeskundige op het gebied van voeding en landbouw, en combineren vooral het volgende:

Minimaal een universitair diploma en minimaal twee jaar relevante werkervaring op het gebied van bedrijfsfinanciering

Je hebt een goed begrip en werkervaring van financiering en alternatieve financieringsvoorstellen en structuren en gerelateerde risico’s;

Hebben rijke BBS-ervaring en nauwkeurigheid;

Kennis van en inzicht in de agribusiness;

Goede beheersing van de Nederlandse taal in spreken en schrijven;

Je kunt zakelijk denken en goede communicatieve vaardigheden gebruiken om anderen te overtuigen.

Bij de Rabobank

Je weet al dat de Rabobank financiële dienstverlener is voor 8,5 miljoen klanten in 40 landen Weet je ook dat we samenwerken om een ​​betere wereld te creëren? We doen dit op 101 manieren, bijvoorbeeld:

We hebben bijgedragen aan veel programma’s op het gebied van voedsel en landbouw. Door ons (internationale) netwerk te delen, brengen we klanten bij elkaar, delen we kennis en dragen we bij aan de industrie.

We werken er hard aan om klanten in de regio te begeleiden om hun bedrijf duurzamer en circulairder te maken.

Met steun van de Rabobank Vereniging helpen we de lokale sport- en cultuurverenigingen hun ambities waar te maken. Samen met leden van de vereniging, Rabobank, NOC * NSF-collega’s en lokale sport- en cultuurpartners werken we aan verbeterprojecten. We werken samen en als medewerker van de Rabobank kunt u hier ook aan bijdragen.

Wil jij dit ook?

De beste versie van jezelf worden? We helpen je graag door te focussen op je ontwikkeling en te investeren in een omgeving van continu leren. Wij bieden u ruimte voor innovatie en bedrijfsontwikkeling. Op deze manier bieden wij u een groot aantal doorgroeimogelijkheden en helpen u verwachtingen te overtreffen en het goed te doen, zodat u professional kunt worden. Daarnaast kunt u ook op ons rekenen (op basis van 36 uur werk per week):

Totaal maandsalaris op basis van functieniveau 8 (minimaal 3.179 euro, maximaal 4.540 euro);

Dertiende maand en vakantiegeld;

Personeelsbeloningenbudget (9% van uw maandinkomen). Hoe u dit budget gebruikt, hangt van u af. Overweeg bijvoorbeeld om extra vakantie of extra pensioen in te kopen;

Persoonlijk budget, u kunt het gebruiken om u te concentreren op uw ontwikkeling en loopbaanactiviteiten;

Reist u met het openbaar vervoer, dan profiteert u van 100% reiskostenvergoeding voor woon-werkverkeer! Rijdt u nog of rijdt u op een motorfiets? Kies dan voor reiskostenvergoeding;

U betaalt alleen een pensioenregeling van 5%.

https://nl.nieuwejobs.com/job/q/commercieel.html

STAGIAIR RECRUITER CARRIÈRE UITZENDBUREAU LEIDEN

STAGIAIR RECRUITER CARRIÈRE UITZENDBUREAU LEIDEN

Leiden
Zuid-Holland
Vast
32 – 40 uur per week

Ben jij op zoek naar een stageplaats en wil jij gaarne meer elementair cognitief proces van de uitzendbranche? dan is dit je kans! De stageperiode is in conferentie, dus is niet aaneengehecht aan een speciale periode. lees snel voorts voor meer inlichting over deze leerzame stage!

Over de functie

Als stagiaire recruiter ontvang je veel verantwoordelijkheden en kansen om jezelf te ontwikkelen. Hieronder bezitten we een handgreep uit jouw werkzaamheden :

Vacatureteksten opstellen en porties op social communicatiemiddelen, vacaturesites en in ons inherent recruitmentsysteem actief zoeken en toenaderen van potentiële kandidaten voor je vacatures op cv-databanken verzorgen sollicitaties in ons systeem intake- en selectiegesprekken voeren met kandidaten kandidaten proposities bij klanten of potentiële klanten en aansluiting onderhouden door de inspanning telefoon van opdrachtgevers op het regio van personeel ( telefonisch, via de mail of op overeenkomst bij de klant) opzetten en onderhouden van verschillende talentpools. Alle boekhouding overeenkomstig de geldende richtlijnen ( potverteren contracten )

Over het bedrijf

vanuit onze filiaal in leiden ben je gedeelte van een snelgroeiende landelijke uitzendorganisatie met meer dan 30 vestigingen in nederland. Uitzendkrachten behoren we bij het maakt van een volgende stap in hun ontstaan door ze te behoren aan een leuke baan. Opdrachtgevers bemoedigen we bij het verwezenlijken van hun groei, flexibilisering of tijdelijke steun in werk door de juiste mensen te selecteren. We zijn actief als uitzendbureau in uitvoerende vrijmaken en samenbinden opdrachtgevers en talent in afvoer, logistiek, produktie, techniek en office vrijmaken.

Wat wij vragen

Mbo werk- en denkniveau en 32 tot 40 uur beschikbaar je komt uit de directe vorm van leiden groot verantwoordelijkheidsgevoel en een commerciële afstelling, je vind het leuk om te scoren assertief, nieuwsgierig, een beetje brutaliteit en veel lef flinke dosis overtuigingskracht : met deze karaktertrek zorg je dat onze klanten en jouw kandidaten aan mekaar on-line wordt, maar ook aan ons! Je wilt graag afdingen opsteken en neemt initiatief

Wat wij bieden

Een leuke stageplaats waar je veel kunt aanleren als je zelf ook inspanning toont. Je komt te een jong en enthousiast team. Je wordt gedeelte van het team en kunt beschermd jouw ideeën uiten.

Interesse?

Wil jij graag als recruiter ervaring opdoen?

https://www.vindazo.nl/keywords/recruiter.html

KAM-manager vacatures: hulp van een specialistisch bemiddelingsbureau

Jordaanuitmarkt

Bent als KAM-manager op zoek naar de ideale baan? Zoekt u al enige tijd het web af naar passende vacatures die aansluiten bij uw kwaliteiten, wensen, ervaring en educatieve achtergrond? Een bemiddelingsbureau kan uw zoektocht aanzienlijk vergemakkelijken. Zeker als het een specialistisch bemiddelingsbureau in de QHSE sector betreft. ISO-point is zo’n specialistisch bemiddelingsbureau. Schrijf uzelf in en vind snel de voor u perfecte baan als KAM-manager.

Wat doet ISO-point?

ISO-point is geruim 16 jaar actief als specialistisch bemiddelingsbureau in de werkvelden kwaliteit, veiligheid, arbo en milieu. Deze bemiddelaars hebben een grote kennis van de arbeidsmarkt en door de jaren heen een ruim netwerk aan opdrachtgevers vergaard. Er worden goede relaties onderhouden met opdrachtgevers uit diverse branches. U kunt hierbij denken aan branches zoals food, automotive, chemie, offshore, scheepvaart en farmacie. Daarnaast behoren ook opdrachtgevers binnen zorginstellingen, overheden, non-profitorganisaties en adviesbureaus tot het netwerk van ISO-point.

Hoe kunt u gebruik maken van deze dienstverlening?

ISO-point is landelijk actief en altijd op zoek naar QHSE talenten. Het maakt daarbij niet uit of u starter, medior of senior bent. Via de website van deze bemiddelaar kunt u uzelf gratis inschrijven. U kunt hier uw cv uploaden of gebruik maken van uw LinkedIn profiel. Maak uw profiel zo compleet mogelijk. Zo kan er heel specifiek voor u gezocht worden naar de ideale baan als KAM-manager.

De voordelen op rij

Door u in te schrijven bij ISO-point kunt u profiteren van het uitgebreide netwerk en de goede relaties met veel opdrachtgevers in de QHSE sector. Bij deze bemiddelaar is verder specifiek aandacht voor uw wensen en kwaliteiten. Bespreek deze in een persoonlijk gesprek met ISO-point en dit bemiddelingsbureau zal u kunnen voorstellen aan een opdrachtgever die hierbij aansluit. Daarnaast hoef u dus zelf niet meer uw tijd en energie te steken in het vinden van de perfecte baan als KAM-manager, dat doet deze ervaren bemiddelaar voor u.

https://www.iso-point.nl